سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سوگ خمینی

با آمدنت بهار دل پیدا شد/ بلبل به نوا آمد و گل ها واشد/ ای کاش که رفتنت نمی دیدم من/ بارفتن تو قیامتی بر پاشد/تنها نه دل و سینه و سر می سوزد /خورشید و ستاره و قمر می سوزد/ هر شب که به گلزار تو آیم بینم/ کز داغ تو ناله تاسحر می سوزد. 

 

ای رهبرم:

چشم های نمناک از نگاه تیز دیگران دگر شرم ندارند. اینک چون ابر بهاری دیدگان اشکبار است. هر گاه نام تو جاری می شود تصویر بی تو بودن جان را التهاب می دهد وقلب را می لرزاند. 


+نوشته شده در سه شنبه 90 آذر 22ساعت ساعت 9:45 عصرتوسط حسین احمدی | نظر بدهید
برچسب ها: جویبار خراسان
چشم ببری

این سنگ به رنگ طلایی زردو طلایی مایل به قهوه ای است که به علّت تر کیبات خاص آندر هنگام باز تاب نور به شکل چشم ببر به نظر می رسد. این سنگ پر انرژی بوده وسبب گرم نگه داشتن بدن می شود همچنین سبب تمرکز حواس و تقویت اراده  و اعتماد به نفس می شود. 


+نوشته شده در یکشنبه 90 آذر 20ساعت ساعت 9:4 عصرتوسط حسین احمدی | نظر بدهید
برچسب ها: سنگ شناسی
جزع

سنگ جزع،سنگی سیاه و کبود است که گونه های مختلفی هم چون چینی،هندی و یمنی دارد. از این میان در احادیث فقط بر جزع یمانی بسیار سفارش شده است. از فواید آن نیز می توان به70 برابر کردن ثواب نماز و تسبیح و استغفار برای دارنده ی انگشتر را نام برد. امّا مردم یمن نیز بر این اعتقادند که این سنگ باعث خواب های پریشان می شود. 


+نوشته شده در یکشنبه 90 آذر 20ساعت ساعت 8:48 عصرتوسط حسین احمدی | نظر بدهید
برچسب ها: سنگ شناسی
حق(3)

تن محنت کشی دارم خدایا/ دل حسرت کشی دارم خدایا/ زشوق مسکن و داد غریبی/به سینه آتشی دارم خدایا


+نوشته شده در پنج شنبه 90 آذر 17ساعت ساعت 6:41 عصرتوسط حسین احمدی | نظر بدهید
برچسب ها: بابا طاهر
حق(2)

خدایا:

در هجر تو کار بی نظام است مرا/ شیرین همه تلخ و خام است مرا


+نوشته شده در پنج شنبه 90 آذر 17ساعت ساعت 6:35 عصرتوسط حسین احمدی | نظر بدهید
برچسب ها: مناجات
حق

خدایا:

من از شراب روی تو گر مست می شدم ///  فارغ از این جهان وهر چه در او هست می شدم


+نوشته شده در پنج شنبه 90 آذر 17ساعت ساعت 6:30 عصرتوسط حسین احمدی | نظر بدهید
برچسب ها: بابا طاهر
مادر

قصّاب بود. از دار دنیا یک مادر داشت. می خواست برود جبهه امّا مادرش رضایت نمی داد. یک روز تلوزیون داشت تصاویری از جبهه پخش می کرد به او گفت: ببین مادر عجب صفایی می کنند اجازهبده من هم بروم . مادرش گریه اش گرفت. گفت:اجازه امّا باید قول بدهی اگر برگشتی به کارت ادامه بدهی. گفت: باشد.
عملیّات والفجر هشت بود. گفتند آماده باشید برای عملیّات. همان لحظه یکی از دوستانش رادید که میاید. از او پرسید: چیه.ناراحتی. دوستش با من من گفت: مادرت زیر بمباران شهید شده. دستانش را مشت کرد و دندان هایش را محکم فشرد. انگار مهر قلبش غروب کرده بود. عملیّات شروع شد. تصمیم گرفت پدر عراقی هارا در بیاورد. به میدان مین رسیدند. فرمانده لشکر گفت:هرکه دارد هوس کرببلا بسم الله. همه فهمیدند منظورش چیست. چند نفر جلو رفتند ازجمله او. همه تن به تن رفتند و نوبت او شد. او به شوق دیدار مادرش می دوید. و پایش روی یکی از مین ها رفت و... 
احساس کرد دارد پرواز می کند، یکذفعه دید مادرش از نور شده است. مادرش به طرف او دویدو او را در آغوش گرفت.  


+نوشته شده در چهارشنبه 90 آذر 2ساعت ساعت 9:31 عصرتوسط حسین احمدی | نظر
برچسب ها: داستان خودم
جهاد اقتصادی

امسال جهاد اقتصادی راه است /// این بار دگر ده هزاری ماه است/// وضعیّت این سال اگر هم این است/// وضعیّت ما با خدا همراه است/// چه کسی گفته که روی لب مردم آه است/// وضعیّت آمریکا درون چاه است/// جهاد اقتصادی بهترین راه است/// امّا همه ی سال ها گذر گاه است. 


+نوشته شده در چهارشنبه 90 آذر 2ساعت ساعت 8:32 عصرتوسط حسین احمدی | نظر
برچسب ها: شعر خودم
یاقوت

سنگی به رنگ های مختلف است که معروف ترین آن نوع قرمز آن است. به دست کردن این انگشتر باعث ثبت حسنه در نامه ی اعمال انسان، دفع فقر، رفع پریشانی، نجابت و شرافت می شود. هم چنین اگر کسی یاقوت در دست داشته باشد به بیماری طاعون مبتلا نمی شود. 


+نوشته شده در چهارشنبه 90 آذر 2ساعت ساعت 8:9 عصرتوسط حسین احمدی | نظر بدهید
برچسب ها: سنگ شناسی
تاریخ روز

دعای فرج